Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Państwo, W związku z pracami technicznymi po stronie KIR informujemy, że w dniu 2 lipca 2024r. od godziny 00:30 do godziny 01:30 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępny będzie system Express Elixir. Niedostępna będzie również usługa: przelew na telefon (BLIK MP2P).
  • Szanowni Państwo, W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony. Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje. Termin Funkcjonalność/usługa Jakie ograniczenia wystąią w usługach? W so…
  • Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczania niektórych skutków kradzieży tożsamości, od 1 czerwca br. mamy obowiązek zweryfikować, czy Twój PESEL jest zastrzeżony. W jakich przypadkach będziemy weryfikowali Twój numer PESEL 1. Przed zawarciem każdej Umowy…
  • Szanowni Państwo, W dniu 10.06.2024 r. w godzinach 9:30 - 10:15 w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych nie będą się aktualizować salda w bankowości elektronicznej.
  • Szanowni Państwo, Informujemy, iż od 29.04.2024 r. nastąpiła zmiana adresu Oddziału w Hrubieszowie. Nowy adres Placówki: Hrubieszów, ul. Ludna 22/21. Od 29.04.2024 r. w Oddziale w Hrubieszowie funkcjonują nowe numery telefonów kontaktowych: 519 172 265, 513 066 956 Zapraszamy do nowego Oddziału.
  • Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w nocy dnia 05.06.2024 w godzinach 22:00 – 24:00 z uwagi na konieczność wykonania prac konserwacyjnych w środowisku produkcyjnym wystąpi planowana przerwa techniczna. Podczas przerwy nie będą dostępne usługi Express Elixir, BLIK, 800 plus. Przepraszamy za…
  • Szanowni Państwo, W związku z pracami technicznymi po stronie KIR informujemy, że w dniu 9 czerwca 2024 r. od godziny 00:30 do godziny 04:30 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników. Nie będzie również dostępna usługa przelew na telef…
  • Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 25.05.2024 od godziny 01:00:00 do godziny 04:00:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK…
  • Warto zapamiętać ten adres: www.historiabs.pl. To miejsce, w którym można miło spędzić czas na atrakcyjnym, wirtualnym spacerze przez historię bankowości spółdzielczej. Wspólne przedsięwzięcie Krajowego Związku Banków Spółdzielczych, Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banków Spółdzielczych SGB…
  • Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 11.05.2024 od godziny 01:00:00 do godziny 05:00:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK…
  • Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 6.04.2024 od godziny 6:00:00 do godziny 23:59:59, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK b…
  • Zarząd Powiatowego Banku Spółdzielczego w Zamościu zawiadamia o Zebraniu Przedstawicieli Powiatowego Banku Spółdzielczego w Zamościu, które odbędzie się 14 kwietnia 2024 r. w sali konferencyjnej Pensjonatu Myka ul. Starowiejska 25A w Zamościu. Pełna treść zawiadomienia dostępna jest tutaj.
  • Szanowni Państwo, Informujemy, iż od 25.03.2024 r. nastąpi zmiana adresu Oddziału w Dołhobyczowie. Nowy adres Placówki: Dołhobyczów, ul. Spółdzielcza 10 C. Od 25.03.2024 r. w Oddziale w Dołhobyczowie funkcjonować będą nowe numery telefonów kontaktowych: 519 172 258, 791 001 231 Zapraszamy do nowego…
  • Uwaga na wzmożone próby podszywania się przez oszustów pod pracowników naszego Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów,na telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku. Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprog…
  • 1200 GB na rok w Heyah na kartę! Obejmuje wszystkich użytkowników Heyah korzystających z taryfy Dniówka i posiadających aktywną ofertę S, M lub L. Pakiet aktywujesz łatwo i szybko w aplikacji Moja Heyah - otrzymasz jednorazowo 1200 GB do wykorzystania przez 365 dni! Pakiet możesz aktywować do 30.06…
  • Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji oraz zgłoszeń o transakcjach nieautoryzowanych w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Zamościu. Terminy przyjmowania Klientów w sprawie reklamacji w Placówkach Banku.
  • Informacja o zasadach składania i rozpatrywania skarg i wniosków.