
Fitbit Pay
Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Usługa Fitbit Pay działa z kartami płatniczymi, wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.
Dlaczego warto?
-
Płatności zbliżeniowe bez konieczności posiadania dostępu do internetu
-
Łatwa aktywacja usługi i szybkie potwierdzanie transakcji
-
Fitbit Pay chroni dane użytkownika, nr karty jest zastąpiony unikalnym numerem tokena i nie jest nikomu udostępniany.
-
W ramach Fitbit Pay można korzystać z kilku kart płatniczych
-
Płacenie za zakupy zegarkiem, nie ma konieczności posiadania ze sobą telefonu
Przydatne informacje
Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?
Aby zapłacić zegarkiem:
- Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany,
- Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie,
- Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego,
- Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie.
Bezpieczeństwo
Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.
Które karty mogę dodać do usług?
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.
Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:
Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.