
Karta Visa Business Euro
Karta debetowa Visa Business Euro jest niezbędnym narzędziem w prowadzeniu działalności rolniczej. Dzięki niej Użytkownik karty posiada nieograniczony dostęp do środków na koncie walutowym w euro. Do rachunku bieżącego można wydać dowolną liczbę kart co pozwoli wyeliminować zaliczki dla pracowników i uzyskać pełną kontrolę nad wydatkami.
W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonywane są bezpłatnie.
Karta Visa Business Euro oferowana jest z bezpłatnym ubezpieczeniem, które chroni firmową kartę, gotówkę i wydatki.
Dlaczego warto?
-
Komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro
-
Eliminację zaliczek w euro dla pracowników oraz łatwą kontrolę wydatków pracowników
-
Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta, które chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki
-
Wygodę i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas zagranicznych podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki
-
Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
-
Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
Przydatne informacje
Co obejmuje Pakiet Bezpieczna Karta?
Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta jest bezpłatny i wydawany automatycznie do każdej karty. Pakiet obejmuje:
- ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
- ubezpieczenie zakupionego towaru
- ubezpieczenie mienia
Sprawdź jaki jest zakres ubezpieczenia:
Jak aktywować kartę?
Kartę można aktywować:
1. Na stronie portalu www.kartosfera.pl - przy pierwszym logowaniu, należy wybrać opcję "zarejestruj się" i postępować zgodnie ze wskazówkami portalu.
Podręcznik użytkownika portalu Kartosfera dostępny jest TUTAJ.
2. W każdej Placówce Banku.
3. W aplikacji mobilnej BS Pay.
Jak zastrzec kartę?
Utratę karty należy niezwłocznie zgłosić na jednen z poniżej podanych sposobów:
-
telefonicznie w Contact Center Banku - tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50,
-
telefonicznie poprzez System Zastrzegania Kart – tel.: +48 828 828 828,
-
telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
-
osobiście lub telefonicznie w jednostce organizacyjnej Banku, która wydała kartę,
-
osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Zgłoszenie utraty karty jest równoznaczne z jej zastrzeżeniem do końca okresu ważności. W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej jednostka Banku, na wniosek Posiadacza rachunku, może wydać kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.
Od momentu zastrzeżenia karty odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu ponosi Bank. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec i nie ponosić ryzyka kradzieży tożsamości - dowiedz się więcej.
Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia Bezpieczna Karta?
Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:
- ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
- padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
- ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
- ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni
Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody