Skip to main content
  • Blik

    Blik

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne
    Możliwość dokonania przelewu na telefon do kwoty 500 zł

    Przydatne informacje

    Jak aktywować usługę Blik?
    • Pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play lub App Store.
    • Zainstaluj i aktywuj aplikację.
    • Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin Blika.
    • Wybierz ikonkę BLIK.
    • Zacznij korzystać z BLIKA.

    Instrukcja aktywacji aplikacji oraz usługi Blik

    Kto może korzystać z Blika?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Zamościu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
    Płatności w sklepach lub w Internecie
    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    • To już wszystko - zakupy opłacone.
    Dokonuj bezpiecznych transakcji z Blikiem
    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.
    Wypłata gotówki z bankomatu*
    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
    3. Podaj kwotę transakcji.
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    7. Wypłata dokonana.

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej BSGo w zakładce Ustawienia - Ustawienia BLIK -Limity transakcyjne.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

     

    domyślny

    maksymalny

    dzienny limit ilościowy transakcji

    Wypłata gotówki

    1 000 zł

    10 000 zł

    5 szt.

    Płatności w sklepach

    2 000 zł

    10 000 zł

    10 szt.

    Płatności w Internecie

    2 000 zł

    10 000 zł

    10 szt.

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu (Centrala)

    ul. Partyzantów 3A
    22-400 Zamość

    tel.: +48 84 638 54 49
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 922-000-64-00
    REGON: 000502049
    KRS: 0000138178
    KOD SWIFT: POLUPLPR

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049