-
Blik
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dzięki aplikacji mobilnej BSGo i usłudze BLIK możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy - wybierz z listy kontaktów lub wpisz samodzielnie.
Pobierz aplikację mobilną BSGo i korzystaj z płatności BLIK.
Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play, App Store i AppGallery.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
- Pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play, App Store lub App Gallery.
- Zainstaluj i aktywuj aplikację.
- Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin Blika.
- Wybierz ikonkę BLIK.
- Zacznij korzystać z BLIKA.
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego lub konta dla gospodarstwa rolnego lub pełnomocnikami ogólnymi do tych rachunków,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- To już wszystko - zakupy opłacone.
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
- Podaj kwotę transakcji.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- Wypłata dokonana.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej BSGo w zakładce Ustawienia - Ustawienia BLIK -Limity transakcyjne.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są domyslne limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
Dzienny limit kwotowy transakcji |
Dzienny limit ilościowy transakcji |
Limit kwotowy pojedynczego przelewu |
|
Płatności w sklepie |
2 000 zł |
10 szt. |
-------------- |
Płatności w Internecie |
2 000 zł |
10 szt. |
-------------- |
Wypłata gotówki z bankomatu |
1 000 zł |
5 szt. |
-------------- |
Przelew na telefon BLIK |
1000 zł |
5 szt. |
500 zł |
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub dzoniąc do Placówki Banku.