Skip to main content
  • Blik

    Blik

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne
    Możliwość dokonania przelewu na telefon do kwoty 500 zł
    0 zł za korzystanie z usługi BLIK

    Przydatne informacje

    Jak aktywować usługę Blik?
    • Pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play lub App Store.
    • Zainstaluj i aktywuj aplikację.
    • Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin Blika.
    • Wybierz ikonkę BLIK.
    • Zacznij korzystać z BLIKA.

    Instrukcja aktywacji aplikacji oraz usługi Blik

    Kto może korzystać z Blika?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Zamościu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
    Płatności w sklepach lub w Internecie
    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    • To już wszystko - zakupy opłacone.
    Dokonuj bezpiecznych transakcji z Blikiem
    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.
    Wypłata gotówki z bankomatu*
    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
    3. Podaj kwotę transakcji.
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    7. Wypłata dokonana.

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej BSGo w zakładce Ustawienia - Ustawienia BLIK -Limity transakcyjne.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

     

    domyślny

    maksymalny

    dzienny limit ilościowy transakcji

    Wypłata gotówki

    1 000 zł

    10 000 zł

    5 szt.

    Płatności w sklepach

    2 000 zł

    10 000 zł

    10 szt.

    Płatności w Internecie

    2 000 zł

    10 000 zł

    10 szt.

    Napisz do nas

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu (Centrala)

    ul. Partyzantów 3A
    22-400 Zamość

    tel.: +48 84 638 54 49
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 922-000-64-00
    REGON: 000502049
    KRS: 0000138178
    KOD SWIFT: POLUPLPR

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049