Skip to main content
  • mojeID

    mojeID

    mojeID to usługa bezpiecznego potwierdzania tożsamośći online. Dzięki niej łatwo uruchomisz Profil Zaufany, który służy do potwierdzania tożsamości w systemach administracji elektronicznej. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą własnego komutera lub telefonu pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu i w dogodnym czasie.

    Usługa mojeID jest udostępniona przez KIR - Krajową Izbę Rozliczeniową.

    mojeID light

    Dlaczego warto?

    Łatwiejszy dostęp - proste rejestrowanie się i logowanie u dostawców usług
    Bezpieczeństwo - Poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi
    Użyteczność - Korzystanie z coraz większej liczby usług online lub dostępu do paneli uzupełniających usługi tradycyjne
    Łatwo dostępne potwierdzenie tożsamości w Internecie

    Przydatne informacje

    Co oferuje usługa mojeID?
    • Potwierdzenie tożsamości – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji
    Gdzie można stosować mojeID?
    • Usługi publiczne
      • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu, 500+, 300+)
      • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
    • e-Commerce
      • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
      • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
    • Energetyka
      • Rejestracja wniosku/formularza
      • Przedłużenie umowy
      • Dostęp do portalu klienta
    • Medycyna
      • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
      • Zakup leków przez internet
    • Media
      • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
      • Opłacanie abonamentu
    • Ubezpieczenia
      • Sprzedaż polisy przez internet
      • Odnowienie polisy (Direct)
    Czy korzystanie z usługi mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    Jak działa usługa mojeID?

    Aby skorzystać z mojeID, wystarczy na stronie internetowej dostawcy usługi lub urzędu, którzy udostępniają tę metodę potwierdzania tożsamości, wybrać opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID. Po kliknięciu odpowiedniego przycisku/linku, wyświetlą się ikony dostawców tożsamości – m.in. banków. Użytkownik wybiera bank, z którym chce potwierdzić tożsamość lub przekazać dane, a następnie zostaje przekierowany na stronę banku i tam wprowadza swój login i hasło. Po zalogowaniu, każdorazowo zostanie on poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych. Po zatwierdzeniu przekazania danych zostanie automatycznie przeniesiony do serwisu firmy lub urzędu, z którego usług chce skorzystać.

    Czy trzeba potwierdzać osobiście skorzystanie z usługi mojeID u dostawcy?

    Nie, operacje wykonane przy użyciu mojeID nie wymagają wizyty w placówce i ponownego potwierdzenia operacji. Głównym celem wprowadzenia mojeID jest wygoda dla użytkownika i maksymalne ograniczenie sytuacji, w których konieczna jest wizyta w placówce banku lub w punkcie obsługi klienta. 

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu (Centrala)

    ul. Partyzantów 3A
    22-400 Zamość

    tel.: +48 84 638 54 49
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 922-000-64-00
    REGON: 000502049
    KRS: 0000138178
    KOD SWIFT: POLUPLPR

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049