-
Karta MasterCard Business
Płać zbliżeniowo i online
Ogranicz gotówkę w swojej firmie! Przekaż pracownikom karty debetowe i zyskaj stałą kontrolę nad ich wydatkami, również podczas podróży służbowych.
Do Twojego konta firmowego możemy wydać dowolną liczbę kart. Dzięki temu pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, wyżywienia, transportu, itp. – nie są narażeni na utratę gotówki.
Limity transakcyjne możesz ustawić samodzielnie, w zależności od potrzeb. Maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych wynosi 30 000 zł, a dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł.
Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika, nie trzeba podawać kodu PIN.
Karty Mastercard Business PayPass objęte są bezpłatnym ubezpieczeniem, które chroni Twoją firmową kartę, gotówkę i wydatki.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta jest bezpłatny i wydawany automatycznie do każdej karty. Pakiet obejmuje:
- ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
- ubezpieczenie zakupionego towaru
- ubezpieczenie mienia
Sprawdź jaki jest zakres ubezpieczenia:
Kartę można aktywować:
- Na stronie portalu www.kartosfera.pl - przy pierwszym logowaniu, należy wybrać opcję "zarejestruj się" i postępować zgodnie ze wskazówkami portalu.
- Podręcznik użytkownika portalu Kartosfera dostępny jest TUTAJ.
- W każdej Placówce Banku.
- W aplikacji mobilnej BS Pay.
Utratę karty należy niezwłocznie zgłosić na jednen z poniżej podanych sposobów:
-
telefonicznie w Contact Center Banku - tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50,
-
telefonicznie poprzez System Zastrzegania Kart – tel.: +48 828 828 828,
-
telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
-
osobiście lub telefonicznie w jednostce organizacyjnej Banku, która wydała kartę,
-
osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Zgłoszenie utraty karty jest równoznaczne z jej zastrzeżeniem do końca okresu ważności. W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej jednostka Banku, na wniosek Posiadacza rachunku, może wydać kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.
Od momentu zastrzeżenia karty odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu ponosi Bank. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec i nie ponosić ryzyka kradzieży tożsamości - dowiedz się więcej.
Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:
- ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
- padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
- ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
- ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni
Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody
3D Secure jest dodatkowym zabezpieczeniem płatności w internecie. Kiedy płacisz kartą debetową lub kredytową w sieci, po wpisaniu danych karty, musisz potwierdzić transakcję dodatkowo kodem 3D Secure.
Jeśli chcesz nie musisz za każdym razem potwierdzać każdej transakcji internetowej kodem 3D Secure. Dla małych zakupów możesz zrobić wyjątek, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w Kartosfera.pl i klikniesz w zakładkę "3D Secure". Tam w sekcji "Transakcje niskokwotowe 3DS" będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.
A co oznacza "małe zakupy"? To pojedyncza transakcja internetowa do 100 PLN, suma transakcji internetowych nie większa niż 400 PLN, oraz liczba następujących po sobie transakcji internetowych nie większa niż 5 szt.