Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
Obrazek dekoracyjny: Rozmowa telefoniczna konsultatnki z infolinii

Dostępność kanału telefonicznego

    Możesz także porozmawiać z naszymi pracownikami. Wykaz placówek z numerami telefonów oraz godzinami pracy znajdziesz na naszej stronie internetowej https://pbszamosc.pl/placowki.

    Jak dbamy o dostępność kanału telefonicznego?

    • przeszkoliliśmy naszych pracowników w kontaktach z osobami ze szczególnymi potrzebami;

    • dążymy do tego abyś zawsze otrzymywał jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania;

    • jeśli potrzebujesz abyśmy mówili wolniej lub głośniej - powiedz nam o tym.

     

    Skontaktujesz się z nami również za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie https://pbszamosc.pl/kontakt oraz mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..