Skip to main content

Bezpieczne logowanie do serwisu WWW

  • Na stronie logowania wpisz identyfikator (Login), który nadał Ci bank.

  • Po wpisaniu identyfikatora wpisz także znane tylko Tobie hasło do serwisu.

    Możesz podnieść poziom Twojego bezpieczeństwa:

    • co jakiś czas (np. raz w miesiącu) zmieniając hasło,
    • tworząc silne hasło, używaj biometrii, face ID czy mobilnej autoryzacji,

     Uwaga! Od 14 września 2019 dodatkowo zabezpieczymy logowanie do serwisu. Po podaniu identyfikatora i hasła, wejdziesz do serwisu transakcyjnego i tam dodatkowo poprosimy Cię o potwierdzenie logowania mobilną autoryzacją lub kodem SMS. Nim zatwierdzisz powiadomienie autoryzacyjne lub podasz kod z SMSa upewnij się, że w otrzymanej wiadomości jest informacja o logowaniu.

    Więcej informacji o tych zmianach znajdziesz tutaj.

O czym jeszcze pamiętać podczas logowania do serwisu transakcyjnego
Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim identyfikatora (loginu) ani hasła

Identyfikator jest poufnym numerem nadawanym przez bank. Hasło do logowania w serwisie ustalasz samodzielnie, możesz je zmieniać po zalogowaniu się do serwisu.

Dane do logowania zachowaj tylko dla siebie

Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim swojego:

  • loginu
  • hasła
  • PIN-u do aplikacji
  • kodów autoryzacyjnych.

Nie przekazuj swoich danych przez telefon i w komunikatorach. Nie podawaj danych na stronach innych niż strony banku.

Zachowaj szczególną ostrożność, jeśli w jednym miejscu masz podać kilka swoich danych, np. login i hasło do bankowości, PIN i numer PESEL.

Uważnie czytaj SMS-y autoryzacyjne

Tak kontrolujesz swoje finanse. 

Czytaj dokładnie, czego dotyczą SMS-y autoryzacyjne. W przypadku transakcji zawsze sprawdzaj, czy zgadza się numer konta i kwota. 

Nie przekazuj treści SMS-ów autoryzacyjnych innym przez telefon, e-mailem czy komunikatorem. Nie wpisuj kodów nigdzie poza stroną banku.

Pamiętaj, że wpisując na stronie banku lub w aplikacji kod z SMS-a autoryzacyjnego zgadzasz się na daną operację.

Loguj się wyłącznie ze swojego urządzenia

Chcesz skorzystać z cudzego komutera?
Uważaj. Logowanie się na obcym urządzeniu może być niebezpieczne, np. nie wiesz jakie złośliwe oprogramowanie jest tam zainstalowane.

Sprawdzaj kiedy ostatnio się logowałeś do serwisu

Sprawdzaj datę ostatniego poprawnego oraz niepoprawnego logowania do serwisu.

Nie instaluj podejrzanego oprogramowania

Do korzystania z systemu CUI nie potrzebujesz żadnych dodatkowych programów. Do obsługi konta wystarczy aplikacja mobilna BSGo lub bankowość internetowa, do której zalogujesz się przez naszą stronę. 

Nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych, np.: specjalnych aplikacji, certyfikatów. Nikt z banku nie będzie Cię o to prosił. 

Linki do pobrania różnych aplikacji możesz spotkać na np. stronach służących do oglądania filmików. Takie aplikacje mogą m.in. wykradać Twoje dane do logowania i SMS-y autoryzacyjne.

Jak się to odbywa? Gdy będziesz logować się do banku, złośliwa aplikacja wyświetli Ci fałszywy ekran logowania. Przestępcy pozyskają w ten sposób Twój login i hasło.

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu (Centrala)

ul. Partyzantów 3A
22-400 Zamość

tel.: +48 84 638 54 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 922-000-64-00
REGON: 000502049
KRS: 0000138178
KOD SWIFT: POLUPLPR

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049