Aplikację mobilną BSGo należy pobrać ze sklepu Google Play lub App Store, zainstalować na urządzeniu mobilnym i dokonać parowania aplikacji z bankowością internetową. Filmy instruktarzowe dotyczące aktywacji i obsługi aplikacji dostępne są poniżej.
Logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się poprzez:
Poza aplikacją mobilną BSGo, którą udostępniamy w autoryzowanych sklepach (App Store i Google Play) nie jest potrzebne żadne dodatkowe oprogramowanie.
Jeżeli podczas logowania do naszej aplikacji zauważysz formularz do podania Twojego identyfikatora i hasła do logowania do serwisu transakcyjnego – nie podawaj tych danych i natychmiast skontaktuj się z najbliższym Oddziałem Banku.
Są trzy sytuacje, kiedy musisz przejść ten proces, aby korzystać z aplikacji na swoim telefonie:
W przypadku kradzieży lub zgubienia telefonu, usuń go z listy urządzeń zaufanych. W ten sposób aplikacja zostanie zdezaktywowana i od tego momentu nie będzie można się do niej zalogować i wykonywać transakcji.
ul. Partyzantów 3A
22-400 Zamość
tel.: +48 84 638 54 49
e-mail:
NIP: 922-000-64-00
REGON: 000502049
KRS: 0000138178
KOD SWIFT: POLUPLPR
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049