Skip to main content

Bezpieczne logowanie do aplikacji mobilnej

Logowanie do aplikacji mobilnej BSGo

Aplikację mobilną BSGo należy pobrać ze sklepu Google Play lub App Store, zainstalować na urządzeniu mobilnym i dokonać parowania aplikacji z bankowością internetową. Filmy instruktarzowe dotyczące aktywacji i obsługi aplikacji dostępne są poniżej.

Logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się poprzez:

  • PIN do aplikacji mobilnej,
  • Touch ID, czyli odcisk Twojego palca,
  • Face ID.

Poza aplikacją mobilną BSGo, którą udostępniamy w autoryzowanych sklepach (App Store i Google Play) nie jest potrzebne żadne dodatkowe oprogramowanie.

Jeżeli podczas logowania do naszej aplikacji zauważysz formularz do podania Twojego identyfikatora i hasła do logowania do serwisu transakcyjnego – nie podawaj tych danych i natychmiast skontaktuj się z najbliższym Oddziałem Banku.

Na co zwracać uwagę gdy korzystasz ze swojego urządzenia
  • aplikacje powinieneś ściągnąć z autoryzowanych sklepów,
  • autoryzowane sklepy to: App Store (iOS – Apple), Google Play (Android), Windows Phone Store (Windows Phone) oraz Windows Store (Windows 8.1) - korzystaj tylko z tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i są sprawdzane, czy są bezpieczne.
  • nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł oraz unikaj pobierania aplikacji od osób trzecich (np. przesyłanych przez Bluetooth lub w SMSie),
  • nie instaluj aplikacji, które żądają od Ciebie nadania uprawnień do odczytywania lub wysyłania wiadomości SMS lub kontroli zdalnego pulpitu.
Dodaj swój telefon do listy zaufanych urządzeń

Są trzy sytuacje, kiedy musisz przejść ten proces, aby korzystać z aplikacji na swoim telefonie:

  • jesteś nowym użytkownikiem aplikacji BSGo i pierwszy raz ją pobierasz,
  • usuwasz aplikację i instalujesz ją ponownie,
  • zmieniasz telefon na nowy.

W przypadku kradzieży lub zgubienia telefonu, usuń go z listy urządzeń zaufanych. W ten sposób aplikacja zostanie zdezaktywowana i od tego momentu nie będzie można się do niej zalogować i wykonywać transakcji.

Jak jeszcze można zabezpieczyć urządzenie mobilne
  • Instaluj dostępne aktualizacje oprogramowania,
  • Przywróć ustawienia fabryczne, jeżeli telefon zmienia właściciela,
  • Unikaj przechowywania poufnych informacji na telefonie, gdyż urządzenia mobilne narażone są na kradzież lub zgubienie,
  • Używaj blokady ekranu, tj. PIN, odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy

Napisz do nas

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu (Centrala)

ul. Partyzantów 3A
22-400 Zamość

tel.: +48 84 638 54 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 922-000-64-00
REGON: 000502049
KRS: 0000138178
KOD SWIFT: POLUPLPR

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049