Utratę karty należy niezwłocznie zgłosić na jednen z poniżej podanych sposobów:
-
telefonicznie poprzez System Zastrzegania Kart – tel.: +48 828 828 828,
-
telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
-
osobiście lub telefonicznie w jednostce organizacyjnej Banku, która wydała kartę,
-
osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Zgłoszenie utraty karty jest równoznaczne z jej zastrzeżeniem do końca okresu ważności. W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej jednostka Banku, na wniosek Posiadacza rachunku, może wydać kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.
Od momentu zastrzeżenia karty odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu ponosi Bank. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec i nie ponosić ryzyka kradzieży tożsamości - dowiedz się więcej.