Skip to main content
  • Karta Visa EURO

    Karta Visa EURO

    Dzięki karcie Visa Euro nie musisz zabierać ze sobą gotówki na wyjazd za granicę – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro.

    W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Do karty Visa Euro otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

    Dlaczego warto?

    0 zł za wydanie i wznowienie karty
    Możliwość dokonywania transakcji w internecie
    Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta, które chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki
    3 lata ważności karty

    Przydatne informacje

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta jest bezpłatny i wydawany automatycznie do każdej karty. Pakiet obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Szczegółowe warunki ubezpieczenia

    Karta produktu - Pakiet Bezpieczna Karta

    Jak aktywować kartę?

    Kartę można aktywować:

    1. Na stronie portalu www.kartosfera.pl - przy pierwszym logowaniu, należy wybrać opcję "zarejestruj się" i postępować zgodnie ze wskazówkami portalu.
    2. Podręcznik użytkownika portalu Kartosfera dostępny jest TUTAJ.
    3. W każdej Placówce Banku.
    4. W aplikacji mobilnej BS Pay.
    Jak zastrzec kartę?

    Utratę karty należy niezwłocznie zgłosić na jednen z poniżej podanych sposobów:

    • telefonicznie w Contact Center Banku - tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50,

    • telefonicznie poprzez System Zastrzegania Kart – tel.: +48 828 828 828,

    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,

    • osobiście lub telefonicznie w jednostce organizacyjnej Banku, która wydała kartę,

    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Zgłoszenie utraty karty jest równoznaczne z jej zastrzeżeniem do końca okresu ważności. W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej jednostka Banku, na wniosek Posiadacza rachunku, może wydać kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.

    Od momentu zastrzeżenia karty odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu ponosi Bank. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec i nie ponosić ryzyka kradzieży tożsamości - dowiedz się więcej.

    Jak zgłosić szkodę z ubezpieczenia Bezpieczna karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni

    Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody

    Napisz do nas

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu (Centrala)

    ul. Partyzantów 3A
    22-400 Zamość

    tel.: +48 84 638 54 49
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 922-000-64-00
    REGON: 000502049
    KRS: 0000138178
    KOD SWIFT: POLUPLPR

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049