-
Karta Visa Classic
Karta Visa Classic Debetowa zapewnia stały dostęp do swoich pieniędzy, nie trzeba mieć przy sobie gotówki aby dokonać płatności w sklepie stacjonarnym lub internetowym. Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.
Preferujesz płatności mobilne, dodaj ją do cyfrowego portfela na urządzeniu mobilnym.
Do karty Visa Classic otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.
Dlaczego warto?
*Przed dokonaniem płatności należy powiadomić sprzedawcę o wypłacie - maksymalna kwota jednorazowej wypłaty w kasie podczas płatności kartą: 1 000 zł.
Przydatne informacje
Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta jest bezpłatny i wydawany automatycznie do każdej karty. Pakiet obejmuje:
- ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
- ubezpieczenie zakupionego towaru
- ubezpieczenie mienia
Sprawdź jaki jest zakres ubezpieczenia:
Kartę można aktywować:
- Na stronie portalu www.kartosfera.pl - przy pierwszym logowaniu, należy wybrać opcję "zarejestruj się" i postępować zgodnie ze wskazówkami portalu.
- Podręcznik użytkownika portalu Kartosfera dostępny jest TUTAJ.
- W każdej Placówce Banku.
- W aplikacji mobilnej BS Pay.
Utratę karty należy niezwłocznie zgłosić na jednen z poniżej podanych sposobów:
-
telefonicznie w Contact Center Banku - tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50,
-
telefonicznie poprzez System Zastrzegania Kart – tel.: +48 828 828 828,
-
telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
-
osobiście lub telefonicznie w jednostce organizacyjnej Banku, która wydała kartę,
-
osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Zgłoszenie utraty karty jest równoznaczne z jej zastrzeżeniem do końca okresu ważności. W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej jednostka Banku, na wniosek Posiadacza rachunku, może wydać kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.
Od momentu zastrzeżenia karty odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu ponosi Bank. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec i nie ponosić ryzyka kradzieży tożsamości - dowiedz się więcej.
Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:
- ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
- padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
- ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
- ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni
Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody