Skip to main content
  • Fitbit Pay

    Fitbit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami płatniczymi, wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    Dlaczego warto?

    Płatności zbliżeniowe bez konieczności posiadania dostępu do internetu
    Łatwa aktywacja usługi i szybkie potwierdzanie transakcji
    Fitbit Pay chroni dane użytkownika, nr karty jest zastąpiony unikalnym
    W ramach Fitbit Pay można korzystać z kilku kart płatniczych
    Płacenie za zakupy zegarkiem, nie ma konieczności posiadania ze sobą telefonu

    Przydatne informacje

    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany,
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie,
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego,
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie.
    Bezpieczeństwo

    Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony

    Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.

    Które karty mogę dodać do usług?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

    patnoci zblieniowe fit

    Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

    Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Napisz do nas

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu (Centrala)

    ul. Partyzantów 3A
    22-400 Zamość

    tel.: +48 84 638 54 49
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 922-000-64-00
    REGON: 000502049
    KRS: 0000138178
    KOD SWIFT: POLUPLPR

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu z siedzibą w Zamościu ul. Partyzantów 3a wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138178 przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922 000 64 00, REGON 000502049