-
Terminal płatniczy POS
Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych.
Kompleksowe rozwiązania w zakresie akceptacji płatności kartami Visa, Mastercard, American Express, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz transakcji BLIK, wszędzie tam, gdzie ważne jest szybkie i bezpieczne przyjmowanie płatności.
Terminale Płatnicze Planet Pay to gwarancja wysokiej jakości urządzeń oraz usług dla Twojego biznesu.
Oferujemy dedykowane rozwiązania dla wielu branż.
W ofercie Planet Pay znajdują się:
- terminale stacjonarne
- terminale mobilne.
Wszystkie terminale płatnicze mają możliwość wyposażenia w szereg bezpłatnych, dodatkowych funkcjonalności czy integracji z kasami fiskalnymi lub systemami kasowymi.
Przyjmując płatności terminalami płatniczymi Planet Pay środki na Twoim koncie zaksięgują się już w kolejnym dniu roboczym, a dostęp do wszystkich informacji o transakcjach, raportów i fakturach będziesz miał poprzez platformę internetową dla Klienta.
Podpisz umowę z Planet Pay na terminal płatniczy, a instalacja odbędzie się maksymalnie w ciągu 48h.
Skorzystaj z terminala Płatniczego z dofinansowaniem w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego lub poza Programem.
Chcesz poznać ofertę na terminal płatniczy, zapytaj w zapytaj w dowolnej Placówce Banku.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
- pracownik Planet Pay przedstawi ofertę w dogodnym dla Ciebie czasie,
- umowę możesz podpisać w wybrany przez Ciebie sposób: elektronicznie lub osobiście w dniu instalacji terminala,
- jasne warunki współpracy - brak ukrytych kosztów,
- jedna stawka prowizyjna dla wszystkich rodzajów kart,
- nowoczesna platforma sprzętowa,
- dodatkowe funkcjonalności za 0 zł (m.in. BLIK, DCC, twoje logo na wydruku, cash back, doładowania GSM, integracje z kasami fiskalnymi),
- szybkie księgowanie środków na koncie do 24h,
- dostępne Contact Center 24h,
- bezpłatny serwis urządzenia,
- szybki czas instalacji terminala do 48h,
Aplikacja Planet Pay POSapp to gwarancja najwyższej jakości rozwiązania do przyjmowania płatności bezgotówkowych przy użyciu telefonu lub tableta oraz usług dla Twojego biznesu.
Prowadzisz biznes mobilny lub nie chcesz obciążać się dodatkowymi urządzeniami, a telefon zawsze masz pod ręką – wybierz aplikację Planet Pay POSapp.
Aplikacja Planet Pay POSapp umożliwia:
- dokonanie transakcji sprzedaży, zwrotu, anulowania
- otrzymania elektronicznego potwierdzenia dokonania płatności zarówno dla sprzedającego jak i kupującego
- dostęp do informacji o transakcjach, raportów i fakturach na platformie dla Klienta
Przyjmując płatności poprzez aplikację Planet Pay POSapp środki na Twoim koncie zaksięgują się już w kolejnym dniu roboczym.
Podpisz elektronicznie umowę z Planet Pay na aplikację Planet Pay POSapp, a przyjmować płatności bezgotówkowo będziesz mógł jeszcze tego samego dnia.
Skorzystaj z aplikacji Planet Pay POSapp z dofinansowaniem w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego lub poza Programem.
W celu poprawnego funkcjonowania aplikacji urządzenie, na którym ma być zainstalowana musi spełniać określone wymagania techniczne tj. system Android w wersji 8.0 i wyższej, czytnik NFC, dostęp do sklepu internetowego Google Play i dostęp do internetu.
Chcesz poznać ofertę na aplikację Planet Pay POSapp, zapytaj w Twoim Banku lub wypełnij formularz zgłoszeniowy (link), oddzwonimy.
WŁĄCZ PŁATNOŚCI ONLINE PLANET PAY W TWOIM SKLEPIE!
Płatności online Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych.
W ramach kompleksowego rozwiązania w zakresie akceptacji płatności oferujemy następujące metody płatności:
- Karta płatnicza VISA lub Mastercard
- Portfele elektroniczne - Google Pay, Apple Pay
- BLIK
- Przelewy online (tzw. Pay-by-linki)
W ramach rozwiązania oferujemy intuicyjną i przejrzystą formatkę płatniczą:
- w języku polskim oraz angielskim
- zaprojektowaną w technologii RWD
- z szybkim dostępem do najpopularniejszych metod płatności
- zawierająca najważniejsze informacje o zamówieniu
Obsługa transakcji możliwa jest zarówno z poziomu strony internetowej jak również w aplikacjach mobilnych.
Szybka i sprawna integracja to nasz cel dlatego zapewniamy:
- środowisko testowe Sandbox
- wtyczki do najpopularniejszych platform sklepowych: Prestashop, Woocommerce, Magento, które umożliwią w sprawny i prosty sposób zintegrować sklep z bramką płatniczą
- Web API (REST) do procesowania transakcji i zwrotów
- dokumentację techniczną na potrzeby integracji
- wsparcie i pomoc techniczną w ramach Contact Center oraz Helpdesk
WSPARCIE DLA TWOJEGO BIZNESU
Panel Akceptanta do zarządzania usługą oraz uzyskania informacji o transakcjach i środkach jako jeden punkt dostępu do danych o posiadanych terminalach i wykonanych transakcjach oraz dostęp do faktur i raportów.
Usługi Contact Center w zakresie integracji i wsparcia posprzedażowego akceptantów jako jedna platforma do zgłaszania zapytań i bieżącej obsługi.
ATUTY NASZYCH ROZWIĄZAŃ
Doświadczenie i gwarancja bezpieczeństwa:
- Transakcje są przetwarzane zgodnie z najwyższym standardem bezpieczeństwa PCI DSS oraz PCI 3DS oraz zgodnie z przepisami dostawców metod płatności
- Monitorujemy transakcje, co pozwala zagwarantować pełne bezpieczeństwo ich przeprowadzenia
Szybkie rozliczenie transakcji:
- Wypłata środków za sprzedaż nastąpi już następnego dnia
- Środki pieniężne z tytułu transakcji dokonanych w każdym sklepie internetowym, mogą być przekazywane na oddzielny rachunek bankowy
Chcesz poznać ofertę na płatności online, zapytaj w Placówce Banku.
Należy skontaktować się z najbliższą placówką Banku lub przez formularz kontaktowy na stronie Planet Pay.